Levert Sugarbush Gifts buiten de Randstad?
A: Levering van Kadomanden buiten de Randstad worden verzorgd door onze
koerier.
Levert Sugarbush Gifts buiten Nederland?
A: Alleen binnen de Benelux, Frankrijk en Duitsland. Dit is vanwege het verbod in de meeste landen buiten de
Benelux op bederfelijke goederen en ook de extreem hoge vervoerskosten van onze koeriers naar landen
buiten de Benelux.
Levering van Kadomanden buiten de Randstad en Nederland worden verzorgd door onze koeriers.
De levertijd en kosten zijn afhankelijk van het land van bestemming.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling in Nederland wordt verzonden?
A: Als u uw bestelling vóór 9h00 uur CET plaatst, wordt uw bestelling de volgende werkdag
verzonden en de daaropvolgende werkdag afgeleverd.
Bestellingen geplaatst op vrijdag na 9h00 uur CET worden pas de volgende dinsdag
door onze koerier geleverd.
Als de ontvanger niet thuis is, wat gebeurt er dan met de
Kadomand?
A: Onze koerier-service laat een bericht achter met het volgende van toepassing
zijnde instructies:
1. De koerier komt op een later tijdstip terug.
2. Pakket is achtergelaten bij de buren.
3. De koerier heeft uw pakket afgeleverd bij een afhaalpunt (met adres)
om afgehaald te worden door de ontvanger.
Biedt u een verzendverzekering aan?
A: Alle geschenken zijn verzekerd tegen verlies en beschadiging tijdens verzending.
Wat is de meest effectieve manier om contact op te nemen met
Sugarbush Gifts voor extra informatie?
A: Via email info@sugarbush.nl
Vanwege de verschillende tijdzones wereldwijd controleren we onze inkomende
e-mail tenminste 18 uur per dag.
Telefoon:+31 641360982
Mocht u Sugarbush Gifts willen bellen. Wij zijn bereikbaar van maandag tot
en met vrijdag van 09h00 tot 15h00 uur CET. Als u ons niet aan de telefoon
krijgt, laat dan een bericht achter en wij zullen u zo snel mogelijk terugbellen.
Waarom heb jullie het telefoonnummer van mijn ontvanger
nodig?
A: Onze koerier heeft het telefoonnummer van de ontvanger nodig om de levering
te garanderen. Ze zullen geen telefonisch contact opnemen met uw
ontvanger tenzij er problemen zijn met de bezorging en contact moeten
opnemen om afspraken te maken.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
A: Onze koerier stuurt u een bevestiging van de verzendorder waarin zich een
‘track & trace nummer bevind. Hiermee kunt u zien wat de status van uw
levering is.